پرسپولیس موزیک

ساخت وبلاگ
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : رژیم کتوژنیک 7روزه چیست؟ بخوانید :

رژیم کتوژنیک 7روزه چیست؟ + نمونه رژیم کتوژنیک 7روزه

رژیم کتوژنیک 7 روزه یک برنامه غذایی است که بر مصرف کم کربوهیدرات و چربی بالا به مدت 7 روز تمرکز دارد. این رژیم می تواند به کاهش وزن، بهبود سلامتی و افزایش انرژی کمک کند.

هدف از رژیم کتوژنیک ۷روزه این است که بدن شما را به حالت کتوزیس برساند. کتوز یک فرآیند متابولیک است که در آن بدن شما به جای کربوهیدرات از چربی به عنوان منبع انرژی اولیه خود استفاده می کند.

برای ابتلا به کتوز، باید مصرف کربوهیدرات خود را به 50 گرم یا کمتر در روز محدود کنید. این به معنای پرهیز از غذاهای پر کربوهیدرات مانند نان، برنج، ماکارونی، سیب زمینی، میوه ها و شیرینی ها است.

در طول رژیم کتوژنیک 7 روزه، می توانید غذاهای مختلفی از جمله گوشت، ماهی، مرغ، تخم مرغ، سبزیجات کم کربوهیدرات، میوه ها و دانه ها مصرف کنید.

در اینجا نمونه ای از رژیم کتوژنیک 7 روزه آورده شده است.

صبحانه

تخم مرغ آب پز یا آب پز با پنیر

ماست یونانی با تخم مرغ و دانه

اسموتی های کم کربوهیدرات با شیر نارگیل، کره بادام زمینی و میوه

ناهار

سالادهایی با چربی های سالم مانند گوشت، ماهی یا مرغ، سبزیجات، روغن زیتون یا آووکادو

سوپ با گوشت یا ماهی، مرغ، سبزیجات و کره

استیک و سبزیجات سوخاری

شام

ماهی سالمون با پرتقال و پنیر خامه ای

مرغ با کره و قارچ

یک سالاد کم کربوهیدرات از مرغ، تخم مرغ و میوه

صبحانه

تخم مرغ و دانه

محصولات کره بادام زمینی

پنیر

دوغ آووکادو

این تنها یک نمونه از رژیم کتوژنیک است. شما می توانید وعده های غذایی و میان وعده های مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که رژیم غذایی شما متعادل و مغذی است.

منبع

https://medium.com/@hoomanproj/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D8%AA%D9%88%DA%98%D9%86%DB%8C%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%B6-%D9%88-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-4f8a7309a922

...
نویسنده : ممود بازدید : 226 تاريخ : سه شنبه 19 دی 1402 ساعت: 16:50
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : پارتیشن اداری دکوتاپ چگونه است ؟ بخوانید :

به طور کلی فضای اداری در برخی از اداره ها به گونه ای است که نیاز به تقسیم بندی  به بهترین شکل ممکن جهت ایجاد یک فضای کاری مطلوب در آن اجتناب ناپذیر می باشد از این رو استفاده از انواع پارتیشن اداری دکوتاپ می تواند این نیاز را به بهترین شکل ممکن مرتفع سازد. سیستم پارتیشن اداری پایه و اساس یک طراحی انعطاف پذیر برای فضای اداری است. با استفاده از پارتیشن شما قادر هستید که فضای اداره را مطابق با اصول و متغیرهای سازمانی به بهترین شکل ممکن تقسیم بندی کنید. در نتیجه با استفاده از پارتیشن برای تقسیم فضا در زمان و پول به مقدار زیادی صرفه جویی بعمل خواهد آمد.

 

استفاده از انواع پارتیشن اداری

استفاده از پارتیشن اداری در تنوع شکل ظاهری و با هر نوع طراحی موجود زمانی که انتخاب می شود در نهایت ایجاد یک فضای خصوصی را به بهترین شکل ممکن برای کارمندان اداره فراهم می آورد. در نهایت استفاده از پارتیشن اداری در طرح های مناسب می تواند زیبایی را در محیط مورد نظر به ارمغان آورد.

ایجاد تعادل در فضای مشترک موجود برای کارکنان یک اداره می تواند احساس آزادی را همراه با روحیه مناسب برای آنها به همراه داشته باشد که نتیجه آن عملکرد مطلوب کارمندان و بالا رفتن روحیه خلاقیت در بین آنهاست. این فضای کاری مناسب در بهینه شدن عملکرد کارکنان به بهترین شکل ممکن نقش موثری ایفا می کند از این رو پارتیشن اداری از نوع مطلوب و با طراحی شیک و منحصر به فرد در این امر تاثیر می گذارد.

قابلیت استفاده از فضا به بهترین شکل ممکن با استفاده از انواع پارتیشن اداری امکان پذیر است بنابراین بهتر است که این تقسیم بندی به شکلی تخصصی و ماهرانه صورت گیرد.

...
نویسنده : ممود بازدید : 60 تاريخ : 10 دی 1402 ساعت: 13:32

لینک دوستان

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :